Om Suldrup Skole

Skolen er til dels to-sporet og har omkring 300 elever.

Der er SFO Myretuen, hvor man kan tilmelde sit barn morgen og efter skoletid. SFO er for børnene i 0.-3. årgang. For børnene´i 4.-6. årgang har vi SFO2, som hedder Underground.

For de ældste elever 7.-9. årgang er der ungdomsklub.

• Værdier

Vi skaber fremtiden sammen. Begejstring – læring – trivsel – engagement – tillid – respekt – nytænkning

• Vision

Vi bringer det enkelte barns potentiale frem – personligt, socialt og fagligt. Vi inddrager, motiverer og aktiverer elever og medarbejdere, så de trives i et inspirerende arbejds- og læringsmiljø med plads til at være innovativ. Vi engagerer og inddrager forældre og lokalsamfund.

• Værdiregelsæt

Samværet børnene indbyrdes og mellem ansatte og børn er præget af gensidig respekt, tillid, dialog og medansvar. Skolen skal være et godt sted at være og et god arbejdsplads, hvor man har det godt med sig selv og hinanden, hvor der er rum og plads til at lære og hvor man udvikler sig. Når du færdes på skolen, skal omgangstonen og adfærden være sådan, at alle befinder sig godt. Du skal deltage aktivt, være hjælpsom og imødekommende over for andre. Se Suldrup skolens plakat om væridiregelsæt her.

• Kontrakt

Som én af Rebild Kommunes folkeskoler er Suldrup Skole kontraktstyret.